سیستم ,ویتامین ,تقویت ,منبع ,«ویتامین ,خوبی ,تقویت سیستم ,برای تقویت ,منبع خوبی ,بسیار خوبی ,آنتی اکسیدان ,برای تقویت سیستم

سیستم دفاعی بدن تان را در برابر آنفولانزا با این آب میوه ها تقویت کنید به اشتراک بگذارید [اشتراک گذاری در کلوب] آبمیوه ها یکی بهترین مواد غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن تان است. با خوردن این آبمیوه ها به راحتی می توانید سیستم ایمنی بدن تان را تقویت کرده و از بیمار شدن تان در این فصل سال جلوگیری کنید. سیستم ایمنی بدن تان را این بار با آبمیوه ها تقویت کنید به گزارش ممتاز نیوز میوه ها و سبزیجات منابع بسیار بزرگ از ویتامین، مواد معدنی، و مواد مغذی هستند که می توانند به سلامت و داشتن سیستم ایمنی مطلوب کمک کنند. با این حال برخی مردم به اندازه کافی شاید در طول روز این مواد مغذی را دریافت نکنند. دستورالعمل های ساده، سریع و خوشمزه ای برای نحوه مصرف آب انواع میوه ها و سبزیجات برای مبارزه با بیماری های زمستانی وجود دارد. آب هویج برای تقویت سیستم ایمنی بدن:هویج منبع بزرگ از بتا کاروتن و « ویتامین آ » است. « ویتامین آ » نقش اساسی در تنظیم سیستم ایمنی بدن ایفا می کند و به بدن برای مبارزه با عفونت و و حفظ «سلول هایT» کمک می کند. این سلول ها به گروهی از گلبول‌ های سفید خونی که به عنوان لنفوسیت ‌ها شناخته می‌ شوند متعلق است و نقش اصلی و مرکزی را در ایمنی سلولی ایفا می‌ کند. ویتامین آ به افزایش فعالیت سلول های سفید خون برای دفاع بدن کمک می کند. تقویت سیستم ایمنی با آب پرتقال و گریپ فروت:کدر کل آب مرکبات مانند پرتقال، گریپ فروت و لیمومنبع بسیار خوبی از «ویتامین ث» است. «ویتامین ث» یک آنتی اکسیدان است و به مبارزه با رادیکال های آزاد می رود. «ویتامین ث» به تولید گلبول های سفید خون و آنتی بادی و در نهایت مقابله با مهاجمان خارجی کمک می کند. کمبود ویتامین ث می تواند منجر به تاخیر در بهبود زخم، ناتوانی در مبارزه با عفونت و اختلال در پاسخ ایمنی شود. آب کلم برای تقویت سیستم ایمنی:کلم نه تنها یک سبزی بسیار خوشمزه و همه کاره است، بلکه سرشار از ویتامین های متعدد، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و … محسوب می شود. کلم منبع بزرگ ویتامین آ، ث، منیزیوم، ویتامین ب ۶، مس و آهن است. مصرف کلم همراه با چغندر که منبع خوبی از فولات و ویتامین ها است، ضروری به نظر می رسد. تقویت سیستم ایمنی با آب گوجه فرنگی:منبع بسیار خوبی از «ویتامین ث» و «ویتامین آ» است که هر دو برای سلامت سیستم ایمنی بدن مفیدند. ترکیب آب توت فرنگی و کیوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن:سرشار از « ویتامین ث » است و به همراه نعناع که منبع خوبی از فولات، « ویتامین آ »، منیزیم و روی محسوب می شود، برای تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد. گفتنی است منیزیم ناکافی منجر به تضعیف سیستم ایمنی بدن و قرار گیری در معرض عفونت می شود. آب کدو تنبل و تقویت سیستم ایمنی بدن:منبع خوبی از « ویتامین آ »، ویتامین ب ۶ و ویتامین ای به همراه روی است. روی در تولید سلول های سفید خون و آنتی بادی به منظور مبارزه با عفونت مفید است.

منبع اصلی مطلب : طبيعت و کوه فدک
برچسب ها : سیستم ,ویتامین ,تقویت ,منبع ,«ویتامین ,خوبی ,تقویت سیستم ,برای تقویت ,منبع خوبی ,بسیار خوبی ,آنتی اکسیدان ,برای تقویت سیستم
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : آبمیوه هایی که سیستم بدنی تان را تقویت می کنند!!